Cari

www.drezairy.com

Siri Motivasi dan Perkongsian Pengalaman

Label

sedih

Menjadi hamba yang tabah

Kesedihan dan keresahan yang kita lalui sepanjang hari hanyalah membuatkan kita menjadi manusia yang lebih kuat lagi.Percayakah anda bahawa mereka yang telah berkali-kali ditimpa kesusahan didalam hidupnya,mereka itulah sebenarnya manusia yang benar-benar berjaya. Sehari-harian melayan berencam-rencam karenah anak-anak kecil benar-benar... Continue Reading →

Kembalilah ke zaman kanak-kanak

BILA kita rasa kita nak sedih, cuba ingat semula zaman kanak-kanak. Biasanya, kita akan ketawa bila kita ingat-ingatkan masa kanak-kanak kita. Tak ada orang yang akan jadi sedih bila ingat masa tu. Masa kanak-kanak adalah suatu zaman di mana kita... Continue Reading →

5 Kaedah Mudah Atasi Stres

ALAHAI, sedih kan adik ini. Tengok dia pun kita jadi tak sampai hati. Sayu aje. Dah tu, macam mana nak buat. Memang dah nak sedih, nak buat macam mana. Jadi, perlukah kita ni bersedih? Ya, memanglah tak perlu. Tak ada... Continue Reading →

Blog di WordPress.com.

Atas ↑